مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه
مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

دانلود نرم افزار روتوش عکس پرتره OnOne Perfect Portrait v1.1.0

در این پست نرم افزار روتوش چهره OnOne Perfect Portrait v1.1.0 را برای شما آماده دانلود کرده ایم.Perfect Portrait نرم افزار کامل ساخت شرکت onOne است که ابتکاری ترین روش های روتوش عکس را برای عکاسان فراهم می کند. عکاسان با استفاده از آن می توانید تمرکز خود را روی هنر روتوش و زیباسازی پرتره قرار دهند، زیرا یکی از وقت گیرترین کارهای زیباسازی عکس در این نرم افزار به صورت خودکار انجام می شود.

امکانات :

  • Perfect Portrait نه تنها می تواند چهره را تشخیص دهد بلکه می تواند خیلی سریع چشم ها و لب را در پرتره پیدا کند. بدین ترتیب سرعت عمل شما افزایش خواهد یافت.
  • قابلیت تشخیص چند چهره به علاوه لب و چشم ها از دیگر امکانات نرم افزار روتوش است.
  • قلموی روتوش جدید نرم افزار می تواند جوش ها، موهای شلوغ، رگ ها و یا دیگر لکه های بزرگ را رفع کند. فقط کافیست براش روتوش را به آهستگی روی لکه بکشید تا لکه به صورت خودکار از بین برود.
  • ساخت پوست طبیعی به صورت خودکار از امکانات مهم Perfect Portrait 1.1.0 است، زیرا این نرم افزار ساختار پوست طبیعی را بازسازی می کند و به هیچ وجه نشانی از روتوش روی پوست وجود نخواهد داشت. شما می توانید به سرعت لکه های کوچک مانند چین و چروک ها و منافذ عمیق را پاک کنید و پوست را به صورت یکنواخت صاف کنید. این قابلیت برای استفاده روی تمامی نقاط بدن وجود دارد.
  • دستیابی به بهترین و طبیعی طرین رنگ پوست با استفاده از تکنولوژی تصحیح رنگ که بر اساس رنگ پوست هر کدام از چهره های موجود در عکس، رنگ ها را تنظیم می کند.
  • استفاده مستقیم از Lighroom و Aperture و یا به عنوان نرم افزار مستقل و همچنین به عنوان پلاگین برای فتوشاپ و Adobe Photoshop Elements
  • و …

OnOne Perfect Portrait v1.0.11 دانلود نرم افزار روتوش عکس پرتره OnOne Perfect Portrait v1.1.0

OnOne Perfect Portrait 1.0.1 دانلود نرم افزار روتوش عکس پرتره OnOne Perfect Portrait v1.1.0

OnOne Perfect Portrait 1.0.1 Portable دانلود نرم افزار روتوش عکس پرتره OnOne Perfect Portrait v1.1.0


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد