مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه
مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

دانلود آثار ماندگار استاد محمد علی کریم خانی

قطعه‌ای بسیار زیبا و دلنشین با صدای رسا و شنیدنی استاد محمدعلی کریم خانی در وصف حضرت زینب (ع)


دانلود


نماهنگی بمناسبت شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) . « هر ماه در عزای تو ماه محرم است ، هرجا بود به یاد غمت کربلاست حسین ... » ، با صدای استاد محمد علی کریم خانی .   دانلود



ابتهال خوانی بسیار زیبا و معروف حب الحسین با صدای استاد محمدعلی کریم خانی در مدح امام حسین (ع)


  دانلود


نظر آقایان محمد اصفهانی و چنگیز حبیبیان،در مورد استاد کرم خانی

تنها صداست که می ماند


محمد اصفهانی میگوید: از سال ۶۴ این صدا را شنید و به نقل از خودش، کریمخانی به نوعی کشف او به حساب می‌آ‌ید، همه کاری کرد تا بتواند قدر و قیمت این صدا را بیشتر و بیشتر بشناساند.

اصفهانی گفت: از  سال ۶۴ با محمدعلی کریم‌خانی  آشنا شدم و سال‌های بعد نیز که در رادیو با آقای صبحدل همکاری می‌کردم این دغدغه را داشتم که ایشان را فریاد بزنم، چرا که احساس می‌کردم صدای کریمخانی شناخته نشده است.او ادامه داد: راجع به این هنرمند با صبحدل صبحت کردم و قرار شد او از کریمخانی تست بگیرد. این آزمون در سبزمیدان ارگ و  در یک جای دنج انجام شد و او دو بیتی را برای صبحدل خواند در حالی که ساعت ۱۰ صبح بود و صبح خواندن برای خواننده کار بسیار سختی است. اما هنگامی که صبحدل همان نیم بیت اول را با صدایش شنید گفت کافیه برویم استودیو.

اصفهانی همچنین اظهار کرد: صدای محمدعلی کریمخانی صدایی تکرار ناپذیر با حجمی عجیب است و او روحیه‌ای خطرپذیر و خطر کننده دارد. او یک پدیده استثنایی است و لازم نیست که برای این صحبت مدرک و سبب بیاورم. چرا که آلبوم او انتشار یافته است.

این خواننده ادامه داد: تاسف می‌خورم که او در معرفی خود به جامعه کوتاهی کرده است اما چیزی که هست او همیشه از کار با موسیقی نگران بود و می‌گفت من مداح امام حسین (ع) هستم و با موسیقی نمی‌دانم چه کار کنم.اما من به او گفتم در این آلبوم با آریا عظیمی نژاد همکاری خواهد کرد و عظیمی نژاد از آن هنرمندانی نیست که کسی از کار با او نگران باشد.

*************************************************************

این جمله را بارها شنیده اید که وقتی که حضرت داود پیامبر (ع) با صوت خوش می خواند تمام کسانی که صدای او را می شنیدند مدهوش می شدند و از خود بی خود می شدند و یک نکته در اینجا به نظر می رسد که صوت داود نبی یکی از اعجازهای او بوده است.

مانند چهره ی یوسف و گاهی خداوند اعجاز خود را در برخی از افراد به تماشا می گذارد یکی دارای هوش بسیاری ست یکی دارای چهره ای زیباست و یکی  دارای صوت جمیل و مدهوش کننده ایست و استاد محمد علی کریمخانی یکی از همان کسانی ست که خداوند متعال قدرت خود را بار دیگر در یک شخص نشان داده و به ظهور رسانده است.

و به نظر من استاد کریمخانی یک پدیده می باشد از این نظر که پدیده ها چند سال یا چند صد سال یک بار رخ می دهند.

این جمله را ازیک دوست عزیز و خواننده پر توان حاج محسن حسن زاده شنیدم که نقل می کردند در خدمت استاد محمدرضا شجریان بودیم و ایشان صدای جناب آقای کریمخانی را شنیدند و گفتند:

در 200 سال گذشته چنین صدایی با این وسعت و توان نداشتیم.

من با استاد محمد علی کریمخانی مجالس زیادی بودم هم درس گرفتم و هم درس پس دادم در واقع تکنیک های هم خوانی را از پدرم آموختم و تکنیک های اوج خوانی را از استاد کریم خانی فرا گرفتم.

شاید کسانی باشند که نت های بالا را بخوانند اما به جرأت عرض می کنم من کسی را ندیدم و نشنیدم چه در مداحان چه در خوانندگان ایرانی که نت های بالا را با حجم صدای فوق العاده بخواند معمولا کسانی که بتوانند هجده یا نوزده نت را بخوانند از صدای شش دانگ برخوردارند(یعنی از نت سل زیر خط حامل تا دو یا ر بالای خط حامل، یعنی تقریباً دو اکتاو و نیم. اما استاد کریم خانی قادر به خواندن بیست یا بیست و یک نت می باشد یعنی سه اکتاو و این در موسیقی یک پدیده است.

خاطره ای به ذهنم رسید: که عرض می کنم روزی در هیئت سالار زینب (ع) که بنده از کودکی در آن شکل گرفتم در کنار پدر بزرگوارم بودم و استاد کریمخانی مشغول خواندن حب الحسین بودند و از تشویق های بسیار بشور آمدند و ناگاه اوج گرفتند و باعث سوختن دستگاه صوتی هیئت شدند.

این را من به چشم خود دیدم از دوستان متخصص صدا سوال کردم گفتند که اسپیکرها ضعیف بودند  و نتوانستند در مقابل آن صوت بالا مقاومت کنند.

سخن بسیار و مجال کم و در آخر برای تمامی مداحان و خوانندگان عزیز آرزوی توفیق و موفقیت را دارم بویژه برای استاد ارجمندم محمد علی کریم خانی که یک صدای ماندگار و کم نظیر می باشد.

منبع:http://najvaye-ashoora.blogfa.com/

سخنان دکتر شریعتی در مورد امام حسین و محرم

 دیدم عده ای مرده ی متحرک را که بر یک زنده ی همیشه جاوید عزاداری می کنند .


این که حسین (ع) فریاد می‌زند:آیا کسی هست که مرا یاری کند و انتقام کشد؟» «هل من ناصر ینصرنی؟» مگر نمی داند که کسی نیست که او را یاری کند و انتقام گیرد؟ این سؤال، ‌سؤال از تاریخ فردای بشری است و این پرسش از آینده است و از همه ماست.دکتر علی شریعتی


حسین (ع) یک درس بزرگ‌تر ازشهادتش به ما داده است و آن نیمه‌تمام گذاشتن حج و به سوی شهادت رفتن است. مراسم حج را به پایان نمی‌برد تا به همه حج‌گزاران تاریخ، نمازگزاران تاریخ، مؤمنان به سنت ابراهیم، بیاموزد که اگر هدف نباشد، اگر حسین (ع) نباشد و اگر یزید باشد، چرخیدن بر گرد خانه خدا، با خانه بت، مساوی است.دکتر علی شریعتی


مسؤولیت شیعه بودن یعنی چه، مسؤولیت آزاده انسان بودن یعنی چه، باید بداند که در نبرد همیشه تاریخ و همیشه زمان و همه جای زمین ـ که همه صحنه‌ها کربلاست، و همه ماهها محرم و همه روزها عاشورا ـ باید انتخاب کنند: یا خون را، یا پیام را، یا حسین بودن یا زینب بودن را، یا آن‌چنان مردن را، یا این‌چنین ماندن را ... دکتر علی شریعتی

ادامه مطلب ...

نماهنگ کربلایی اثر استاد کریم خانی

نماهنگ کربلایی
نماهنگی بمناسبت شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) . « هر ماه در عزای تو ماه محرم است ، هرجا بود به یاد غمت کربلاست حسین ... » ، با صدای استاد محمد علی کریم خانی . به مدت 03:53  دانلود

عقیله بنی هاشم/با صدای استاد کریم خانی

قطعه ای بسیار زیبا و دلنشین با صدای رسا و شنیدنی استاد محمدعلی کریم خانی در وصف حضرت زینب کبری (س)؛ به مدت:2:16

عزاداری ماه محرم

فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری

سرور آزادگان عالم حضرت سید الشهدا و یاران باوفایش

بر شما

تسلیت باد.

نشست رونمایی از البوم ساقی سرمست برگزار شد

محمد اصفهانی از کریمخانی و صدای اعجاب‌انگیزش گفت

صدای حیرت‌انگیز محمدعلی کریمخانی با مثنوی ترکش وقتی در فضای موزه امام علی طنین ‌انداز شد،سکوت سرتاسر این مکان را فرا گرفت تا تاییدی باشد بر سخنان دقایق پیش محمد اصفهانی: صدایی تکرار ناپذیر با حجمی عجیب

 به گزارش تفسیری همشهری‌آنلاین، در آیین رونمایی از آلبوم عاشورایی «ساقی سرمست» سوگ‌نامه‌ای برای شهیدان دشت نینوا که شامگاه دوشنبه،۲۲ ابان با حضور امیر خوراکیان رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، محمدعلی کریمخانی (مداح و خواننده اثر)، آریا عظیمی نژاد(آهنگساز اثر) و محمد اصفهانی خواننده نامی و جمعی از هنردوستان برگزار شد، این محمد اصفهانی بود که درباره جایگاه و محتوای صدای کریمخانی سخن گفت. 

او که از سال ۶۴ این صدا را شنید و lبه نقل از خودش، کریمخانی lبه نوعی کشف او lبه حساب می‌آ‌ید، همه کاری کرد تا بتواند قدر و قیمت این صدا را بیشتر و بیشتر بشناساند.

اصفهانی گفت: از  سال ۶۴ با محمدعلی کریم‌خانی (خواننده آلبوم) آشنا شدم و سال‌های بعد نیز که در رادیو با آقای صبحدل همکاری می‌کردم این دغدغه را داشتم که ایشان را فریاد بزنم، چرا که احساس می‌کردم صدای کریمخانی شناخته نشده است.

ادامه مطلب ...

دانلود آثار ماندگار استاد محمد علی کریم خانی

مستند پل
بخشی دیدنی از مستند « پل» پای صحبت های دلنشین و آموزنده مداح اهل بیت «استاد محمد علی کریم خانی» و بیان خاطراتی از روزهای آغازین مداحی ایشان و چگونگی شکل گیری آواز معروف «ای حرمت قبله ...».
دانلود
**************************************************************
مراسم تعویض پرچم حرم امام حسین(ع)
مراسم تعویض پرچم حرم امام حسین (ع) از کربلای معلا و قطعه‌ای در استغاثه از حضرت امام حسین (ع) با کلامی پرمحتوا و شنیدنی با صدای ماندگار «استاد کریم خانی»
**************************************************************
نجوای عاشورایی
نماهنگی دیدنی و تاثیر گذار در به تصویر کشیدن شور و عشق عارفانه عاشورایی، همراه با مداحی دلنشین استاد محمد علی کریم خانی .
دانلود
**************************************************************
اینجا مطاف عشق من است
برخیز روی نیزه ببین صف کشیده اند، پشت سرت تمامی ذرات کائنات، احرام بسته ام تا کنم طواف، اینجا مطاف عشق من است ... نماهنگی بسیار تاثیرگذار و دیدنی با فضای عاشورایی، همراه با نوای پرطنین استاد محمد علی کریم خانی .
دانلود
**************************************************************
عقیله بنی هاشم

قطعه‌ای بسیار زیبا و دلنشین با صدای رسا و شنیدنی استاد محمدعلی کریم خانی در وصف حضرت زینب کبری (س)؛

دانلود
**************************************************************
آستان حُسن
رأفت در آستان تو تفسیر می‌شود، دل با خیال حُسن تو تسخیر می‌شود، صدها هزار نامه آلوده از گناه، با یک نگاه حق تو تطهیر می‌شود ...؛ نماهنگ زیبا و دیدنی در استغاثه از حضرت امام رضا (ع) با کلامی پرمحتوا و شنیدنی با صدای ماندگار «استاد کریم خانی» به مدت4:49
دانلود
**************************************************************
آمدم ای شاه پناهم بده
فوتو کلیپی زیبا و دیدنی در استغاثه از حضرت امام رضا (ع) با ترانه پرمحتوا و شنیدنی " تکه ای از بهشت " با صدای استاد " کریمخانی " . « آمدم ای شاه ، پناهم بده خط امانی ز گناهم بده / ای حَرمَت ملجأ در ماندگان ، دور مران از در و ، راهم بده / ای گل بی خار گلستان عشق قرب مکانی چو گیاهم بده / لایق وصل تو که من نیستم اِذن به یک لحظه نگاهم بده » . مدت زمان 03:29 .
دانلود
**************************************************************
ملکوت آسمان
نماهنگی دیدنی و تاثیر گذار در مورد حضرت امام رضا (ع) با صدای استاد کریمخانی و تدوینی متفاوت از مهدی شامحمدی . « آمدم ای شاه ، پناهم بده خط امانی ز گناهم بده / ای حَرمَت ملجأ در ماندگان دور مران از در و ، راهم بده / ای گل بی خار گلستان عشق قرب مکانی چو گیاهم بده / لایق وصل تو که من نیستم اِذن به یک لحظه نگاهم بده » . فرمت flv - مدت زمان 06:18 .
دانلود
**************************************************************
ریسمون کلام
نماهنگی از دل واژه های مردم با امام رضا(ع) ، همراه با آهنگ " تکه ای از بهشت " با صدای استاد " کریمخانی " و آهنگسازی " آریا عظیمی نژاد " در وصف امام رضا (ع) . « آمدم ای شاه ، پناهم بده خط امانی ز گناهم بده / ای حَرمَت ملجأ در ماندگان دور مران از در و ، راهم بده / ای گل بی خار گلستان عشق قرب مکانی چو گیاهم بده / لایق وصل تو که من نیستم اِذن به یک لحظه نگاهم بده »
دانلود
**************************************************************
مولودی امام حسن(ع)
قطعه‌ای بسیار زیبا و دلنشین با صدای رسا و شنیدنی استاد محمدعلی کریم خانی در وصف حضرت امام حسن (ع)
دانلود

دانلود آثار ماندگار استاد محمد علی کریم خانی

کلیپ تصویری

استاد محمدعلی کریمخانی-ماه رمضان۱۳۹۰

دوشنبه ۹۰/۵/۳۱ - مناجات با خدا /دانلود (382)
امام رضا(ع)(آمدم ای شاه)،امام حسین(ع) /دانلود (294)
امام حسین(ع)(حسین آرام جانم)/دانلود (393)

کلیپ صوتی:

دوشنبه ۹۰/۵/۳۱ - مناجات با خدا /دانلود (715)
امام رضا(ع)(آمدم ای شاه)،امام حسین(ع) /دانلود (452)
امام حسین(ع)(حسین آرام جانم) /دانلود (659)



دانلود آثار ماندگار استاد محمد علی کریم خانی

کلیپ ملکوت آسمان با آهنگسازی آریا عظیمی نژاد و صدای استاد کریمخانی طراحی و تدوین کلیپ را مهدی شاه محمدی انجام داده است و محمد داودی تصویر برداری آن را بر عهده داشته است ... واقعا این استاد کریمخانی عجب صوت آسمانی دارد. نسخه سبک کلیپ ملکوت آسمان را می توایند ازبالا و یا می توانید از اینجا دانلود کنید.


دانلود فایل حسین آرام جانم-استاد کریم خانی (صوتی)

دانلودحب الحسین با صدای ماندگار استاد محمدعلی کریمخانی

حسین آرام جانم-استاد کریمخانی-صوتی

چند کار زیبا از استاد کریم خانی در سایت راسخون

چند کار زیبا از استاد کریم خانی در سایت الدوز فیلم

چند کار زیبا از استاد کریم خانی در سایت تبیان

چند کار زیبا از استاد کریم خانی در سایت  آستان قدس

حب الحسین با صدای بی نظیر استاد کریم خانی

حب الحسین با صدای ماندگار استاد محمدعلی کریمخانی


دانلود

کد آهنگ پیشواز ای حرمت استاد کریم خانی

کد اهنگ پیشواز برای ایرانسلی ها

۵۵١۴١۴٣     ای حرمت استاد علی محمد کریمخانی ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز

۵۵١۴١۵۵    ای حرمت دکلمه استاد علی محمد کریمخانی ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز

کد اهنگ پیشواز برای همراه اولی ها

   ای حرمت    علی محمد کریمخانی  ۳۰  روز    ۵۰۰۰ ریال

دانلود فایل تصویری حسین آرام جانم استاد کریم خانی

دانلود فایل تصویری حسین ارام جانم با صدای استاد کریم خانی جهت دریافت دیگر آثار ماندگار استاد محمد علی کریم خانی ایمیل خود را در قسمت نظرات بگذارید تا با شما تماس گرفته شود.

آثار تصویری : در قالب   VCDهر لوح فشرده  2000 تومان

 آثار صوتی    :  در قالب   MP3هر لوح فشرده  2500 تومان

 آثار صوتی    :  در قالب   AUDIOهر لوح فشرده  2000 تومان




دانلود

دانلود قطعه ای بسیار زیبا از مراسم سوگواری امام حسین با صدای استاد کریم خانی

دانلود

آموزش فتوشاپ - لایه های تنظیم فتوشاپ

آموزش فتوشاپ - لایه های تنظیم فتوشاپ

لایه های تنظیم فتوشاپ

حدس می زنم که تمام ما با تنظیمات اولیه فتوشاپ آشنایی داشته باشیم. تنظیماتی مانند Brightness/Contrast، Color Balance، Hue/Saturation و چیز هایی از این قبیل. شما می توانید تمام آن ها را در منو Image، Adjustments پیدا کنید. مشکل اینجاست که زمانی که چنین تنظیماتی را اعمال می کنیم، افکت آن قابل ویرایش نیست، پس شما نمی توانید در حالی که هنوز لایه اصلی را حفظ کرده اید، آن را تغییر دهید.

ادامه مطلب ...