مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه
مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

فیلم روتوش و زیباسازی عکس آتلیه

آموزش روتوش عکس

روتوش و زیباسازی عکس های آتلیه ای یکی از مهمترین کارهایی است که پس از عکاسی از شخص، روی عکس آتلیه ای، توسط طراحان انجام می شود. گاهی بعضی از مشتریان درخواست میکنند که رنگ مویشان در عکس عوض شود و یا رنگ چشم عکسشان تغییر کند.این هنری است که توسط طراحان آتلیه با تسلط خوبی که روی فتوشاپ دارند قابل انجام است. پس برای یاد گرفتن این تکنیک ها با ما همراه شوید.در این فیلم آموزشی فارسی که با زبانی ساده و صمیمی توضیح داده شده است، یکی از روش های ساده ی روتوش پوست عکس در فتوشاپ، آموزش داده شده، نحوه ی تغییر رنگ مو به رنگ های فانتزی و تغییر رنگ چشم عنوان شده است. برای دانلود این فیلم آموزش حرفه ای فتوشاپ به ادامه مطلب بروید.


منبع:  سایت تخصصی آتلیه دیجیتال

نحوه استفاده از اکشن فتوشاپ

اکشن یکی از ابزارهای کاربردی فتوشاپ می باشد که با استفاده از آن میتوانید اعمال تنظیم شده در آن فایل را با یک کلیک به راحتی روی هر عکسی پیاده کنید. در این آموزش سعی دارم تا شما را به طور ساده با اکشن آشنا کنیم .
ابتدا باید بخش اکشن را در صورت غیرفعال بودن فعال کنید . به منو Windows > Actions بروید تا پنل اکشن، فعال شود .
برای استفاده از اکشن در پنجره فعال شده فلش سمت راست را بزنید تا لیست اکشن های پیشفرض ظاهر شود . سپس گزینه Load Actions را انتخاب کنید و سپس اکشنی که قصد دارید از آن استفاده کنید وارد کنید .حالا اکشن شما در لیست اکشن نمایش داده می شود . برای اجرای آن روی تصویرتان ، فلش کناری اکشن را باز کنید تا لیست مراحل نمایش داده شود .حالا با انتخاب هرکدام از اکشن ها و زدن دکمه مثلثی شکل پایین پنجره یا play ،اکشن را روی کار اجرا کنید .