مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه
مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

آموزش کوچک کردن بینی با فتوشاپ

بارها و بارها به این فکر افتاده ایم که بخواهیم بینی خود را کوچک کنیم اما ترسیده ایم و یا مسائل دیگر اما در این پست قصد داریم که شما را با کوچک کردن بینی خود آشنا کنیم بدون هیچ گونه هزینه ای وسایل مورد نیاز یک فتوشاپ و کمی مهارت پس در این لحظه با مهر گراف باشید تا این اموزش را یاد بگیرید. مشاهده بیشتر در ادامه مطلب.

 

پیش از اغاز کردن باید بگویم که این زن نیاز به بینی مصنوعی ندارد ولی به عنوان مثال از آن استفاده شده است

مرحله یکم:

ابزار Lasso tool را برداشته( L )

http://dl.florances.ir/victorias/mohammadi/10/photo-editing-3.gif

و به سادگی اطراف بینی را انتخاب کنید همان طور که من انجام داده ام

http://dl.florances.ir/victorias/mohammadi/10/photo-editing-4.jpg

مرحله دوم:

ادامه مطلب ...

فیلم آموزش کار با دوربین Nikon D90

دوربین دیجیتال نیکون D90 یک دوربین حرفه‌ای است که جای‌گزین مدل D80 شده است. با وجود شباهت‌هایی که این دو دوربین به یک‌دیگر دارند ، باید گفت مدل D90 دوربین کاملا جدیدی است که مشخصه‌های خوب و کارآمد دوربین‌های پیشین نیکون و کاربرپسندی‌ مدل‌های D40 و D60 را به خدمت گرفته است.

از این‌ها گذشته، نکته‌ی حایز اهمیت در این جا این است که دوربین نیکون مدل D90 اولین دوربین دیجیتال SLR جهان است که به قابلیت فیلم‌برداری ۷۲۰p HDTV و خروجی HDMI مجهز می‌باشد.

از دیگر مشخصه‌های این دوربین می‌توان به حس‌گر ۱۲٫۳ مگاپیکسل موثر CMOS، صفحه نمایش کارآمد ۳٫۰ اینچی VGA با رزولوشن بالا، مشخصه‌ی تشخیص صحنه، Picture Control، ایزوی ۳۲۰۰-۲۰۰ (ایزوی ۶۴۰۰ در حالت Hi1 و ایزوی ۱۰۰ در حالت Lo1) ، مود Live View به همراه اتوفوکوس با اولویت تشخیص کنتراست، D-Lighting و عکاسی پیاپی با سرعت ۴٫۵ فریم در ثانیه اشاره کرد.

فیلم آموزش کار با دوربین و تنظیمات دوربین نیکون D90 را در ادامه مطلب بصورت رایگان و کاملا فارسی دانلود کنید.

دوربین نیکون D90

برای دانلود این فیلم آموزشی با حجم ۵۳۰ مگابایت از لینک دانلود استفاده کنید و اگر اینترنت شما سرعت پائینی دارد از لینک کمکی با حجم ۱۳۳ مگابایت دانلود کنید.




دانلود بکگراند با کیفیت

دانلود چند بکگراند با کیفیت و زیبا را در این مطلب به شما دوستان تقدیم میکنیم. این بک گراند ها تک لایه هستند و کیفیتی عالی دارند، از این جهت برای استفاده در بکگراند عکس های آتلیه ای کودک، عروس داماد و اسپرت بسیار مناسب می باشند.

برای دانلود بک گراند های با کیفیت به ادامه مطلب بروید.

بکگراند با کیفیت




ژست عکاسی

در این پست، حالت ها و ژست هایی مناسب عکاسی در موضوع عروس و داماد، اسپرت و فشن و مدلینگ و تعدادی ژست ۲ نفره و ژست های آقایان، با کیفیت مناسب آماده کرده ایم، که برای عکاسی می توانید از آن ایده بگیرید.

جهت دانلود ژست های عکاسی به ادامه مطلب مراجعه کنید.




از بین بردن لکه های پوست در فتوشاپ

از بین بردن لکه های پوست در فتوشاپ توسط ابزار های روتوش قابل انجام است. یکی از ابزار های روتوش عکس در فتوشاپ ، spot healing brush است، که توسط آن میتوانیم قسمتی از روتوش پوست عکس را براحتی انجام بدهیم.

برای دانلود این آموزش کوتاه فارسی به ادامه مطلب بروید.

آموزش فتوشاپ




ژست هایی متفاوت از آقایان


پی اس دی ها:

ژست های زیبایی از عکس های آتلیه ای آقایان هنرپیشه را در ادامه مطلب می توانید مشاهده و دانلود کنید. این ژست ها که توسط عکاسان حرفه ای گرفته شده ، ایده های خوبی از عکاسی از آقایان همچنین انواع نورپردازی را در اختیار شما قرار میدهد.

ژست آقایان

ادامه مطلب ...

ژست اسپرت مخصوص خانم ها

پی اس دی ها:

در این مطلب تعدادی ژست اسپرت و فشن برای عکاسی آماده کرده ایم که میتوانید از این ژست ها برای ایده گرفتن در عکاسی فشن و مدلینگ در آتلیه استفاده کنید.

این مدل های عکاسی را در ادامه مطلب میتوانید مشاهده کنید.

 ژست اسپرت

ادامه مطلب ...

دانلود فونت فانتزی Gessele

یک فونت زیبای فانتزی را برای شما جهت دانلود رایگان قرار داده ایم که برای استفاده در طراحی فون نیز بسیار مناسب و جذاب است. این فونت انگلیسی که Gessele نام دارد در ادامه مطلب قابل دانلود است.

دانلود فونت فانتزی




دانلود فیلم آموزش فارسی کار با Canon 550D

پی اس دی ها:در این مطلب فیلم فارسی آموزش کار با دوربین کانن ۵۵۰D را برای دانلود رایگان آماده کرده ایم.  Canon EOS 550D در ژاپن با نام Kiss X4 و در امریکا با نام Rebel T2i نیز شناخته می‌شود.  از نقطه نظرهای بسیاری ۵۵۰D را می‌توان ۷D کوچک به حساب آورد، چرا که این دوربین نیز از سنسور ۱۸ مگاپیکسلی CMOS بهره می‌برد و همانند مدل ۵۰۰D توانایی ضبط ویدیویی Full HD را دارد.این دوربین از Metering System پیشرفته‌ای همانند ۷D بهره می‌برد و مجهز به نمایشگر جدید واید با قدر نسبت (۳:۲) می‌باشد.

این فیلم آموزشی شما را با تنظیمات دوربین کانن ۵۵۰ دی و نحوه کار و عکاسی با این دوربین دیجیتال آشنا میکند.

برای دانلود این فیلم آموزش عکاسی با این دوربین به ادامه مطلب بروید.

فیلم آموزش فارسی کار با دوربین

برای دانلود با حجم ۱۴۰ مگابایت از لینک کمکی استفاده کنید و درصورتی که اینترنت پرسرعت دارید از لینک دانلود با حجم ۴۷۰ مگابایت استفاده کنید.

چطور با یک دوربین بد، عکس‌های خوب بگیریم

چطور با یک دوربین بد، عکس‌های خوب بگیریم

اگر هنوز از یک دوربین قدیمی فشرده و ضعیف استفاده می‌کنید، یا علاوه بر دوربین DSLR خود یک دوربین جیبی معمولی و قدیمی نیز دارید که بیشتر اوقات همراه شماست و ترجیح می‌دهید از آن برای ثبت لحظات زندگی خود استفاده نمایید. ولی کیفیت بد عکس‌های گرفته شده با آن همیشه باعث رنجش شما می‌شود، خواندم مقاله را ادامه دهید تا با چند توصیه برای خلق عکس‌های بهتر با دوربین‌های معمولی و قدیمی آشنا شوید.

ادامه مطلب ...

راهنمای خرید: کدام دوربین فیلم برداری مناسب شما است

Camcorder Buying Guide
Camcorder Buying Guide

در این مقاله ابتدا مشخصاتی که هر دوربین فیلم برداری دیجیتال برای کاربردهای مختلف باید داشته باشد را اعلام می کنیم.  مشخصات دوربینی که فقط برای ضبط خاطرات خانوادگی استفاده می شود با دوربینی که دائما به طبیعت برده می شود، متفاوت است. پس از بررسی مشخصات لازم برای کاربردهای مختلف، بهترین دوربین فیلمبرداری مناسب شما را به همراه قیمت آن در بازار ایران و بازار جهانی معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب ...

تصویر تعاملی پانوراما بر فراز دوبی

تصویر تعاملی پانوراما بر فراز دوبی

اخیرا یک تصویر تعاملی پانوراما از فراز آسمان دوبی منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست و می‌توان گفت که در نوع خود بی‌نظیر است.

ادامه مطلب ...

آموزش فتوشاپ CS4

 زبان: فارسی  نویسنده: نامشخص
 نوع فایل: PDF
 تعداد صفحات: 190  ناشر: آی آر پی دی اف
 حجم کتاب: 5.91 مگابایت

مجموعه عظیم بک گراند

مجموعه عظیم بک گراند
مجموعه عظیم بک گراندهای گرافیکی با کیفیت تقدیم به تمام طراحان و علاقمندان به امور گرافیکی. زیباترین و باکیفیت ترین بک گراندهای گرافیکی در اختیار شماست. به سادگی زیباترین طرح ها را با این بک گراندها طراحی کنید! این مجموعه در دو پکیج پارت 1 و 2 که شامل 9 DVD نقره ای می باشد در بسته بندی اورجینال و شکیل عرضه می شود.Background Canvases Collection 1 , 2 مجموعه ای بی نظیر از هزاران تصویر پس زمینه گرافیکی، موضوعی و فوق العاده با کیفیت در سایزهای گوناگون و عظیم چاپی است که کار طراحان و گرافیست ها را در خلق اثری بسیار زیبا و گیرا، بسیار ساده می کند. پس زمینه های فوق العاده با کیفیت این مجموعه در 5 سایز رایج و بزرگ چاپی تهیه شده است و قابل استفاده در تمامی طراحی ها از تمام موضوعات است. در این پکیج 7 سری از سری این محصولات گرافیکی از کمپانی مطرح دیجیتال جوس کلکسیون شده است که مجموعه ضروری و بی نظیر را برای گرافیست ها فراهم آورده است.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 31,000تومانخرید پستی مجموعه عظیم بک گراند

فتوشاپ را قورت بده !

فتوشاپ را قورت بده !
آموزش فتوشاپ به زبانی ساده از مبتدی تا پیشرفته، به راحتی کاربر حرفه ای فتوشاپ شوید! آموزش رتوش حرفه ای عکس، رنگ آمیزی و تنظیم اختصاصی و صدها تکنیک حرفه ای دیگر به زبان فارسی در قالب پکیج اورجینال شامل 2 دی وی دی نقره ای ...
محتوبات مجموعه:
- ایجاد یک صفحه جدید
- رنگ آمیزی و تنظیم رنگ اختصاصی
- آشنایی با Brush و ساخت Brush دلخواه
- تکنیکهای نوشتن
- تکنیکهای برداری
- ترفندهای رفع کجی تصویر
- ترکیب تصاویر
- مبحث 3D
- رتوش عکس
- و ....

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 12,000تومانخرید پستی فتوشاپ را قورت بده !