مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه
مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

آموزش کامل راه اندازی یک آتلیه عکاسی

در این سی دی سعی بر این شده است که کـسانی که برای اولین بار با این هنر برخورد می کنند بتوانند اطلاعات و اصول و مبانی اولیه عکاسی را به خوبی درک کرده و آن را به کار ببرند .
قسمت های مختلف ای سی دی :
تاریخچه عکاسی
شرح انواع دوربین ها
آشنایی کامل با جزئیات دوربین 135 میلیمتری
روش جازدن فیلم
لنز و عوامل تشکیل دهنده عکـس
تعریف فلاش و کار با آن
چگونگی عکاسی در شب
سی دی 2 :
آموزش راه اندازی آتلیه : (به زبان اصلی)

خرید   آتلیه عکاسی_اورجینال

ادامه مطلب ...

روتوش با Portrait Professional Max 6.3.5

قویترین نرم افزار زیبا سازی چهره، روتوش و…

"با این برنامه افراد عادی و عکاسان میتوانند اشخاص درون عکـس را بصوراتی ماهرانه و بدون نقص دوباره آراسته کنند و عیب های موجود آنها را از بین ببرند. به راحتی میتوان میزان براقی عکـس را تغییر داد، لکه ها و نقص های موجود را حذف نمود و بطور کل شخص درون عکـس را از هر لحاظ بهتر نمایش داد.
برنامه Portrait Professional کاملاً با سایر برنامه های موجود در زمینه ی ویرایش عکـس مانند فتوشاپ تقاوت دارد. با این برنامه میتوان کیفیت تصاویر را به مراتب بالاتر برد چرا که این برنامه صرفاً با صدها مثال زنده در زمینه ی زیبایی بشر آزمایش و طراحی شده است. لذا شما میتوانید تنها با استفاده از سلایدرهای موجود در این برنامه هر چقدر که مایلید کیفیت و ظاهر عکـس مورد نظرتان را بالا ببرید.
در حقیقت بخاطر وجود دانش زیبایی گنجانده شده در Portrait Professional، مبتدی ترین افراد بدون نیاز به کمترین دانش و آشنایی با برنامه، نصاویر با کیفیت و چشم گیری را در عرض 5 دقیقه بدست آورند.
برخی از قابلیتهای کلیدی نرم افزار Portrait Professional Max 6.3.5:
- شکل دهی به صورت
- صاف کردن پوست
- زیبا سازی چشم و دندان
- تنظیم نور و سایه
- حذف لک و جوش
- از بین بردن رنگ قرمز چشم در هنگام عکاس
- و..

4,200 تومان
خرید زیبا سازی چهره، روتوش با Portrait Professional Max 6.3.5

آموزش جامع فتوشاپ از سطح مبتدی تا حرفه ای

فیلم آموزش جامع فتوشاپ از سطح مبتدی تا حرفه ای (زبان انگلیسی)

این فیلم آموزشی فوق العاده آموزش جامع فتوشاپ از سطح مبتدی تا حرفه ای نام دارد که نام انگلیسی آن 6 Amazing DVDs for Learning Adobe Photoshop from Essential to Advance Level - Interactive Tutorials میباشد...
بخش اول این آموزش عبارت است از : Adobe Photoshop Design Effects
در این بخش از آموزش به شما می آموزد که که فراتر از فتوشاپ فکر کنید حتی اگر شما طراح عکـس باشید این سری از آموزش بسیار پرمحتوا بوده و علم شما را در فتوشاپ بسیار بالا میبرد.
در این آموزش می آموزید که چگونه به گرد هم آوردن عناصر مختلف برای زیبایی طراح های خود استفاده کنید و اینکه شما باید یاد بگیرید که جوری عکـس طراحی کنید که بیننده مجذوب آن شود...
بخش دوم این آموزش عبارت است از : Adobe Photoshop for Beginners
در این بخش از آموزش که بخش دوم میباشد آموزش یادگیری فتوشاپ CS برای افراد تازه کار میباشد. این آموزش بیشتر برای کـسانی موثر میباشد که با ویرایش های قدیمی آشنا بوده اند بلکه به روایتی دیگر اصلا با برنامه فتوشاپ کار نکرده اند و قصد یادگیری این نرم افزار فوق العاده را دارند..
برخی از بخش های آموزشی این بخش عبارتند از :

ادامه مطلب ...