مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه
مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

تصویر: شماره جدید هفته نامه "طلوع صبح" منتشر شد + فروش آنلاین

شماره جدید هفته نامه

شماره جدید هفته نامه «طلوع صبح» منتشر شد و به دکه های مطبوعات آمد.
شماره ششم این هفته نامه با تیتر "احمدی نژادیسم" به نقد و بررسی همه جانبه عملکرد و شخصیت احمدی نژاد در دوران هشت ساله ریاست جمهوری اش پرداخته است . در این شماره از هفته نامه «طلوع صبح» علاوه بر گفت و گو با چهره های مختلف سیاسی ، اقتصادی و روانشناس در رابطه با ریشه و علل برخی از رفتار های محمود احمدی نژاد ، مصاحبه ای با "استفان کینزر" نویسنده کتاب "همه مردان شاه" در بخش بین الملل و گفت و گویی با "محمد علی کشاورز "در صفحه فرهنگ و هنر منتشر شده است . 

برای خرید آنلاین هفته نامه اینجا کلیک کنید

برکناری مهدی بیات نیا شهردار نرجه

 به گفته یک عضو شورای اسلامی  شهر نرجه، مهندس بیات نیا نتواسته عملکرد مطلوبی در این شهر داشته باشد که نهایتا" با چندین موردفرصت دادن به وی  نتیجه مطلوبی حاصل نشد و سرانجام با استیضاح و عدم رای مجدد برکنار شد.
 در حال حاضر رحمان  علینوری از کارمندان شهرداری نرجه سرپرستی این شهرداری را بر عهده دارد.
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان در پست جدید، اعضای شورای شهر نرجه آقای "رضا لشگری" را بعنوان شهردار جدید نرجه انتخاب و جهت صدور حکم به استانداری قزوین معرفی نموده اند.
 گفتنی است
رضا لشگری هم اکنون بعنوان مسئول دفتر سیاسی انتظامی فرمانداری تاکستان فعالیت دارد و سابقه بخشداری ضیاء آباد را در پرونده کاری خود دارد.

عملیات اجرای طرح آبیاری تحت فشار در اراضی «شهر نرجه» آغاز شد

در مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی عملیات اجرایی طرح آبیاری تحت فشار در یک هزار و ۷۰ هکتار از باغات انگور شهر «نرجه»  آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر،  محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با حضور در شهر «نرجه»  عملیات اجرایی آبیاری تحت فشار در یک هزار و ۷۰ هکتار از باغات انگور منطقه آغاز شد.با اجرای این طرح که ۱۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت ضمن از رده خارج شدن ۱۸ حلقه چاه کشاورزی، زمینه صرفه جویی ۱۲ میلیون متر مکعب آب در باغات منطقه فراهم خواهد شد.

نیازعلی ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این مراسم گفت: شهر «نرجه» به عنوان پایلوت اجرای طرح های آبیاری مدرن در باغات انگور کشور تعیین شده که با اجرای این طرح در مزارع و باغات انگور منطقه زمینه مدیریت منابع آبی فراهم می شود.وی گفت: با اجرای فازهای بعدی ۳ هزار هکتار دیگر از مزارع و باغات این شهر تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار خواهد گرفت.ابراهیمی تصریح کرد: در صورت تکمیل طرح آبیاری تحت فشار در ۴ هزار هکتار از اراضی و باغات شهر «نرجه» که به بیش از ۴۰ میلیارد تومان نیاز دارد زمینه صرفه جویی ۴۰ میلیون متر مکعب آب فراهم خواهد شد.