مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه
مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

دانلود رایگان فیلم آموزشی عکاسی حرفه ای از مراسم عروسی و جشن


با یک فصل آموزشی کاملا جدید که یادگیری آن بسیار سریع می باشد در این ویدیو حضور دارد. این شخص به شما تجربه ی ۲۵ ساله ی خود در زمینه ی تکنیک های عکاسی و فیلمبرداری در مجالس عروسی را در اختیار شما قرار می دهد. در آخر این مجموعه آموزشی شما با مجموعه ای از تکنیک های فوق حرفه ای در مورد عکاسی و فیلمبرداری عروسی ، می توانید به کار خود بپردازید و درآمد خود را به دلیل حرفه ای بودن بیش از حد خود ، افزایش دهید. این مجموعه شامل مباحث مختلفی می شود از جمله عکاسی در محیط های بسته طبیعی ، ایجاد و خلق عکس ، عکس از زاویه سر و شانه ها ، عکس برداری در نور مستقیم خورشید به طور روشن و واضح ، انتخاب مکان مناسب ، عکس برداری از فاصله کانونی طولانی تر و … . شما از هم اکنون می توانید این ویدیو آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت اطلس ای مارکت دریافت نمایید.

 

KelbyTraining   Wedding Photography Rapid Fire Tips and Tricks آموزش تکنیک های عکاسی عروسی با KelbyTraining   Wedding Photography Rapid Fire Tips and Tricks

 



تلفن: 5555128 (0411)

         5559848 (0411)

         5568213 (0411)

ایمیل:info@atlasemarket.com


 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۴:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

 منبع : downloadha.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد