مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه
مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

متن وآهنگ آهای خبردار همایون شجریان - کیفیت بالا

متن آهنگ آهای خبردار همایون شجریان

متن آهنگ زیبا و شنیدنی همایون شجریان به نام آهای حبردار از آلبوم رگ خواب


همایون شجریان آهای خبردار

آهای خبردار
مستی یا هشیار
خوابی یا بیدار
خوابی یا بیدار


 


 

 آهای خبردار، مستی یا هشیار؟
خوابی یا بیدار؟ خوابی یا بیدار؟
تو شب سیاه، تو شب تاریک
از چپ و از راست، از دور و نزدیک
یه نفر داره جار میزنه جار
آهای غمی که، مثه یه بختک
رو سینه ی من، شده یه آوار
از گلوی من، دستاتو بردار
دستاتو بردار، از گلوی من
از گلوی من، دستاتو بردار
کوچه های شهر، پر ولگرده
دل پر درده، شهر پر مرد و پر نامرده
آهای خبردار، آهای خبردار
باغ داریم تا باغ
یکی غرق گل، یکی پر خار
مرد داریم تا مرد، یکی سر کار
یکی سر بار، آهای خبردار
یکی سرِ دار
توی کوچه ها یه نسیم رفته، پی ولگردی
توی باغچه ها پاییز اومده، پی نامردی
توی آسمون ماه دق میده
ماه دق میده، درد بی دردی 
پاییز اومده، پاییز اومده، پی نامردی
یه نسیم رفته، پی ولگردی
تو شب سیاه، تو شب تاریک
از چپ و از راست، از دور و نزدیک
یه نفر داره، جار میزنه، جار
آهای غمی که، مثه یه بختک
رو سینه ی من، شده یه آوار
از گلوی من، دستاتو بردار
دستاتو بردار، از گلوی من

دانلود با کیفیت 320


نظرات 1 + ارسال نظر
eli_rzn 20 فروردین 1396 ساعت 17:11 http://tanha72.tk

سلامی به شیرینی دلتون
من یه سایت زدم ولی بازدیدم کمه اگه تونستین پیش منم بیا خوشحال میشم از حضورتون
98956

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد