مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه
مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

آغاز ثبت نام صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

در راستای تامین امنیت شغلی کشاورزان و برخورداری از حق بیمه های اجتماعی حق قانونی آنها می باشد ،‌ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر اقدام به ثبت نام بیمه کشاورزان غیرساکن در روستاها نموده است .

در راستای تامین امنیت شغلی کشاورزان که درصف مقدم تولید نیاز غذایی کشور قرار داشته و بار اصلی خودکفایی در محصولات کشاورزی را بر عهده دارند و برخورداری از حق بیمه های اجتماعی حق قانونی آنها می باشد ،‌ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر پس از اجرای عضویت روستاییان و عشایر دراین صندوق اکنون اقدام به ثبت نام بیمه کشاورزان غیرساکن در روستاها را آغاز نموده است .

کریمخانی مدیرعامل شرکت تعاونی رازی نرجه  با بیان اینکه در حال حاضر کشاورزان ساکن شهرها نیز می توانند از خدمات بیمه ای تامین اجتماعی برخوردار شوند گفت : کشاورزان ساکن در شهر نرجه برای عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،‌ روستاییان و عشایر و ثبت نام بیمه لازم است به دفتر شرکت تعاونی شهر واقع در ساختمان شهرداری نرجه مراجعه نمایند.

دریافت مستمری بازنشستگی ، مستمری از کارافتادگی کلی و مستمری بازماندگان متوفی را از مزایای عضویت در این صندوق است که تمامی روستاییان و کشاورزان غیرساکن در روستا که بالای 18 سال سن دارند می توانند تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گیرند .

در ضمن مدارک لازم برای ثبت نام بیمه شامل اصل وکپی کارت ملی ،‌اصل شناسنامه وچهار قطعه عکس پرسنلی می باشد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد