مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه
مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

مجله خبری اینترنتی شهر نرجه

پنج شنبه شب، جهانیان شاهد باشکوه‌ترین افتتاحیه تاریخ جام‌جهانی خواهند بود

جام جهانی به زودی کلید می خورد و رقابت جهانی بین 32 تیم آغاز خواهد شد اما صدای اعتراض مردم برزیل همچنان ادامه دارد.جام جهانی به زودی کلید می خورد و رقابت جهانی بین 32 تیم آغاز خواهد شد اما صدای اعتراض مردم برزیل همچنان ادامه دارد.به گزارش «انتخاب»، بزرگترین رقابت ورزشی، فرهنگی،اجتماعی و شاید سیاسی و اقتصادی در سطح جهان به زودی کلید خواهد خورد، حرف المپیک را نزنید که این میدان نامش "جام جهانی" است، شوخی که نیست، فوتبال است، فوتبال.

مراسم افتتاحیه این رقابتها 5 شنبه برگزار می شود و بزرگان دنیای سیاست، فرهنگ و هنر، اقتصاد و البته ورزش در جایگاه ویژه شاهد مراسمی خواهند بود که تا چهار ماه پیش قرار بر نمایش واقعیتهای برزیل داشت اما ناگهان تغییر کرد و نگاهی جهان شمول به خود گرفت.موج اعتراضات مردم برزیل ادامه دارد و در این راستا نصیح رونالدو و آلوس و پله و دیگران کارساز نبوده و نیست. مردم بهداشت، مدرسه و امکانات رفاهی می خواهند و از مقامات کشورشان می پرسند: سود ناشی از جام جهانی کجاست؟ هزینه مربوط به جام جهانی از کدام محل برداشت شده است؟
در هر حال، پنجشنبه شب همه نگاه‌ها به برزیل خواهد بود و همه فوتبال‌دوستان در سراسر جهان منتظر آغاز بیستمین دوره جام‌جهانی خواهند بود.این مراسم ساعت 22:30 پنجشنبه 22 خرداد در ورزشگاه "کورینتیانس" شهر سائوپائولو آغاز می‌شود. قرار است سپ بلاتر، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، دیلما روسف، رییس جمهور برزیل در این مراسم سخنرانی کنند.دیواره استادیوم آنقدر بلند هست که صدای معترضان آسیبی به لحظات خوش میهمانان خارجی وارد نکند. در این مراسم به صورت فشرده نزدیک به 600 هنرمند به اجرای نمایش خواهند پرداخت.
دافن کورنز، کارگردان هنری مراسم افتتاحیه جام‌جهانی 2014 اعلام کرد، این مراسم باشکوه‌ترین افتتاحیه تاریخ جام‌جهانی خواهد بود.او با اشاره به جزئیات مراسم افتتاحیه جام‌جهانی گفت: در این مراسم می‌خواهیم روحیه مردم برزیل و عشق به فوتبال را نشان دهیم. در برزیل مردم علاقه زیادی به فوتبال دارند و خیلی‌ها با فوتبال زندگی می‌کنند. می‌خواهیم که در تمام مراسم افتتاحیه جا‌م‌جهانی 2014 این روحیه را نشان دهیم.قرار است یک توپ بزرگ نورانی در مرکز زمین قرار داده شود که در داخل آن 90 هزار رشته نوری قرار داده شده است.
کورنز در ادامه گفت: برای هر یک دقیقه‌ از مراسم 25 دقیقه‌ای افتتاحیه جام‌جهانی حداقل 20 ساعت کار انجام شده است و همه حساسیت زیادی روی بهترین اجرا برای مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 داشتیم. 600 هنرمندی که در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 حاضرند به صورت داوطلبانه حاضر به حضور در مراسم افتتاحیه شدند.کارگردان مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 به علاقمندان اطمینان داد مراسم افتتاحیه هیچ آسیبی به چمن ورزشگاه "کورینتیانس" نخواهد زد: به مسئولان مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 اطمینان خاطر دادیم که هیچ آسیبی به چمن ورزشگاه "کورینتیانس" وارد نخواهد شد، چرا که هیچ وسیله سنگینی یا تیزی در مراسم افتتاحیه نخواهد بود. علاوه بر آن این مراسم روز برگزار می‌شود و به همین خاطر نیاز زیادی به آتش بازی و نورافشانی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد